Кой поема гаранционното обслужване на климатика?

Кой поема гаранционното обслужване на климатика- продавачът или монтажният център?

Климатиците, които се купуват са от  магазини за бяла техника,  от там препоръчват фирма, която да инсталира климатика.

Гаранцията се поема от фирмата, която е извършила монтажа.

В случай че климатикът се е повредил и има дефектирали части, монтажният център поема разходите по ремонта и се свързва с фирмата вносител за доставка на резервни части. За предпочитане са онези фирми, които не само внасят климатичната  техника, но имат специалисти по монтажа и поддръжката. Те монтират климатиците, извършват гаранционен и извънгаранционен сервиз и профилактика. При проблеми с климатичната техника, те са в състояние за много кратко време да диагностицират техниката, да доставят и подменят дефектиралата част.

Съвременната климатична техника е на доста добро техническо ниво и рядко се появяват проблеми в гаранционния период. Гаранционният  период е различен за различните марки, обикновено е между две или три години.

 

Мнения и обратна връзка

  1. Магдаленка. |

    При подмяна на повреден климатик в гаранционен срок с нов,как тече гаранционния срок за новият?


Можете да оставите своето мнение или да ни зададете въпрос

С натискането на бутона за изпращане декларирате, че сте съгласни с общите условия и правилата на ползване на страницата. Всички мнения се задържат за одобрение от редактор. Ако не виждате в момента мнението си не е необходимо да го изпращате повече от един път.



Всички цени, спецификации и снимки могат да бъдат променяни без предизвестие. Не носим отговорност за типографски или илюстративни грешки. Всички снимки на продукти са илюстративни. Възможно е разминаване между изображението и реалния артикул, без това да променя основните параметри и характеристики му. Всички цени в сайта са в български лева и с ДДС 20%.